خدا را دوست دارم.........
همنفس

سالهــــــــــا دویده ام با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد . . .












 

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .

 .خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه wallpaper که update می کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند

 
 
 
 
 
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اراده کنم، ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه دلش را می شکنم، اما او باز من را می بخشد و shout down ام نمی کند.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه password اش را هیچ وقت یادم نمی رود، کافیه فقط به دلم سر بزنم.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تلفنش همیشه آنتن می دهد.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه شماره اش همیشه در شبکه موجود است.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت پیغام no response to نمی دهد.
 
 



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت13:58---27 مهر 1390
ghashng bod moafgh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:12 توسط ریحانه| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت